Today

Hejsan! Idag vare skola :/ och vi har typ 5 prov på gång :( jobbigt! Så det fick bli snabbt i stallet! Jag longerade Luna för första gången. Hon var superduktig. I början blev det inte så bra men mot slutet gick det super. Vi skrittade bara och travade och jag övade på gas och broms. Det tog ett tag innan hon saktade av men när hon gjorde det så fick hon beröm! :D Det kommer nog efter ett tag. Hon måste bara förstå vad vi menar <3 :)
Hon slappnade även av superbra efter ett tag och sänkte huvudet ordentligt :)
Jag behövde inget spö heller. Det räckte med rösten :D
En liten bild på sötnöten :) (inte från idag :/)
2 Kommentarer till "Today"
Postat av: nea

glömmde mig! :(<3 och när tanten åt av godisen kommer jag inte att glömma i första han... hoppas vi kmr ha en skojsig natt!:)<3<3 //din nes<3

URL: http://soreca.blogg.se/
Datum: 2011-09-30 / Klockan: 22:06:41
Postat av: Josse

Hhhahhahah, hahah, tanten äger ju sönder xD

Klart vi kommer ha en skojsig natt!! Nui ska vi t.ex. dricka te :D


Datum: 2011-09-30 / Klockan: 22:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!