USCH!

Hej! Idag började jag i 7C :D :D :D Underbart! :D
Matteprov och engelskaförhör var ju dock inte llika kul men, men...
Efter skolan åkte jag till Luna, gjorde allt och skulle ta en mysig uteritt... så jag red in på en stig som jag aldrig hade ridit på förut. Men efter en stund började det regna så jag vände... och helt plötslight börjar det HAGLA?! det blåser typ asmkt också... så Luna, som hatar regn och blåst, vänder plötsligt rumpan mot vinden och börjar BACKA hem... xD Haha, sötnöten, jag lyckades iaf få henne att vända sig och sedan skrittade vi hem igen :) Luna och jag blev superblöta. Så söt var hon, dumma väder typ.. <3 xD
Så det blev en koort tur idag<3 :)
Sedan vare hem och plugga franska :/ franskaprov imon.. :( <3
Bjuder på en liten bild på sötnöten<3
0 Kommentarer till "USCH!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!