Vad tycker ni...?

Ska jag åka till Bulycke den 23/10 på en "Utbildningshoppning?" Vet inte riktigt om jag får vara med eftersom att det är en klubbtävling<3 Och det är ju dem som bestämmer om jag får vara med trots att jag tävlar för Tork<3
Men vad tycker ni?
KoMeNtErA<3
---------------------------------------------------
Hej! Förlåt för att jag inte hann blogga igår<3 Idrottslyftet är slut nu och vi avslutade med en hoppträning på Söndagen :D Det gick mycket bättre än i Lördags! Hon kom inte i fel galopp hela tiden och när hon gjorde det så lyckades jag byta mycket fortare :D
Jag ska få bilder från Anna som också ska vara med<3 Jag ska också få bilder från Emelie som har bilderna från när jag och Alex hoppade i paddocken för ett tag sedan :)
Vill ni se lite bilder och filmer? :)
KOMENTERA! <3 :D
Ni får nöja er med denna bilden så länge<3
0 Kommentarer till "Vad tycker ni...?"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!